beatehemsborg

mandag 30. april 2012



Loppa og jeg har hatt en liten jentetur til byen i dag.
Vi har vært en tur i en butikk som virkelig er som sukkertøy for øyet.
Den prikkete boksen er noe av det vi fikk med oss hjem i dag.
Supersøt og praktisk til diverse snuppe-saker...


 (prikkete boks, kaninlampe og maileg er kjøpt i butikken "hos lise")

Butikken vi handlet i heter "hos lise"
(butikken ligger i Porsgrunn - rett ved down town)
og jeg blir alltid så inspirert når jeg kommer inn her!
I dag hadde med meg kameraet, og jeg fikk lov til å knipse litt...
(hos lise driver nettbutikken Nettpynt.no)



Vil du være med inn og se?





Herlig!




Her finnes et stort utvalg av Rice.
Elle melle deg fortelle...




Lekkert gavepapir!





Arne Jacobsens bokstavkopper i melamin - til barna...
Kuuule!




Bokstavtallerken også i melamin. Loppa finner bokstaven sin...




Kuleste lampen!! Har sneket seg inn på min ønskeliste!!



Masse Blafre produkter. Oppå hyllen står en fin prikkete boks.
Den står ikke der lenger... hi,hi...




Kule vesker!




Masse Greengate!



Herlige detaljer!



Ikke rart at jeg blir i godt humør av å besøke denne butikken!!



Photobucket

9 kommentarer:

  1. For noen FLOTTE bilder! ;) Der skulle jeg gjerne vært altså!!

    klem

    SvarSlett
  2. For noen FLOTTE bilder! ;) Der skulle jeg gjerne vært altså!!

    klem

    SvarSlett
  3. For noen FLOTTE bilder! ;) Der skulle jeg gjerne vært altså!!

    klem

    SvarSlett
  4. Å, milde himmel! Så HERLIG en butikk!! :)) Der hadde jeg likt meg veldig godt. Så fint at du fikk ta bilder der, så kunne jeg også få en titt. :) Lekre bilder du har tatt. Herlige hyller med alt man kan ønske seg. Den prikkete boksen gjorde seg godt hos Loppa. :))
    Litt nytt er det også inne hos meg, har sydd meg ei veske. :)

    SvarSlett
  5. Hei B.

    Den var vel fin. Og du som digger polkadots var vel denne midt i blinken. Vi må jo like for ungene også, så det passer jo fint.

    Synd vi ikke fikk tid til å gå i gatene der. Men husker Down Town, der passerte vi forbi. En ting til jeg husker som stilig var en søyle med massvis av tallerkener fra porselensfabrikken. Midt i "rundellen"... Kult.

    Nyt kvelden.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mykje med ny slagbenk - den var kjempe fin! Og den sink skuffa med grøn plante i {sukk} sååå fin :) Eg har rett og slett vore litt bekymra for korleis det skulle gå med deg når slagbenken skulle leverast tilbake - men no er eg jo trygg på at det går fint ;) Du får kjøpa deg nokre kraftige platåsko - så slepp du å dingla med beina ;)

    Såg herlig ut både den butikken du har vore og besøkt i dag for ikkje å snakka om der du henta slagbenken... dei boksehanskane hadde jo vore steintøffe på eit gutarom!

    No skal eg ta meg ein dusj og stella mine blodige gnagsår (fysjom), var ute og gjekk tur med ei venninne i går og fekk heile fire gnagsår, hehe, eit på kvar hel og eit på kvar lilletå. Så du kan tru eg var elegant når eg gjekk frå bilen til spinning i dag, hoho... har tutla heime heile dagen med sandalar og ikkje tenkt på dei.

    Ha ein superduper 1 mai!

    KLem Eli

    SvarSlett
  7. En stykk herlig butikk! -og en flott blogg. Boksen passet jo utrolig bra inne i din datters soverom, så jeg forstår godt at den måtte bli med hjem.

    Jeg ønsker deg en finfin uke. :))

    SvarSlett
  8. Så deilig butikk da. Godt for lommeboka mi at jeg ikke er i nærheten *hihi* Hatteboksen deres var jo knall da :)

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Så flott blogg du har, her vil eg komme tilbake på besøk ein annan dag og ;)
    Flott namn på flott butikk ;)
    Likte den prikkete boksen kjempegodt, har ein forkjærleghet på rødt :)
    Å den slagbenken din.....lucky you!!
    Gleder meg til å lese meir i bloggen din.
    Ha ein fin 1.mai, her har vi sol og blå himmel :)
    Klem, Lise K.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...